گردشگری در ایران

به وبلاگ گردشگری در ایران خوش آمدید

گردشگری در ایران

به وبلاگ گردشگری در ایران خوش آمدید

تله کابین رامسر

پنجشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۲۴ ق.ظ


1__hamgardi_BamSabz_8

یکی از مناطق دیدنی و جذاب رامسر تله کابین می باشد که یکی از مناطق توریستی و فراموش نشدنی می باشد زیرا این تله کابین بین جنگل و دریا قرار گرفته و منظره زیبایی دارد.

مجتمع تفریحی تله کابین رامسر که امکانات تفریحی مناسب و جذابی دارد در ۵ کیلومتری غرب رامسر قرار دارد که به نام مجتمع رفاهی تفریحی شهر سبز هم معروف است.

وجود سوئیت های شیک و عالی در جنگل مجتمع تفریحی تله کابین رامسر هم مناسب برای کسانی که برای چند روز مسافرت برای شمال و برای ارامش و دور از شلوغی و دود تصمیم دارند مناسب می باشد.

1__hamgardi_BamSabz_9

1__hamgardi_BamSabz_6

1__hamgardi_BamSabz_5

وجود بازی ها برای کودکان نظیره:چرخ و فلک زمینی ,قطار کرم میوه ,ماشین کوهستان ,سفینه ,ستاره دریایی , فنجان چای,ماشین برقی ,ترامپولین و چند بازی دیگر که میتوان کودکانتان را حداقل در دو روز هم آنها را سرگرم بازی کنید.

telecabinramsar-shahrbazi_safineh_024

زیپ لاین رامسر یکی از پر هیجان ترین قسمت ها این مجموعه تفریحی می باشد که خصوصا برای خانم ها خیلی ترسناک بوده زیرا علاقه مندا بعد از طی کردن هر زیپ از روی پل معلق باریک چوبی رد میشن و همین باعث ترس و هیجان بالایی می شود.

1__hamgardi_BamSabz_7

همچنین دارا بودن مرکز خرید و رستوان و کافی شاپ می باشد که می توان به راحتی غذا سفارش داد و هم در محوطه کافی شاپ صرف کرد و هم در محوطه باز جنگل

1__hamgardi_1

 

  • آرزو مصطفوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی